Tom Van den Steen

Trenér, kouč a facilitátor (ENG, ESP, FR, GER, IT, DK)

Něco pracovního

Tom je impact couch a certifikovaný instruktor meditace a všímavosti. Vytvořil Quantum Discipline, metodu osobního růstu a usnadňuje osobní, profesní a organizační procesy učení a růstu. Jeho vášeň: budování mostů mezi kulturami a znalostmi, překládání celku do stravitelného jazyka a podpora ostatních, aby byli jasnější a efektivnější.

Něco osobního

Poté, co procestoval všechny kontinenty, změnila meditace Tomův život k lepšímu a otevřela mu dveře k prozkoumávání světa zevnitř. Se svou ženou sdílí vášeň pro navigaci (a hackování) lidské mysli a meditaci, která jim pomáhá vychovávat jejich dospívajícího syna. Tom je také součástí mužského kolektivu v Kolumbii, Manes a la Obra, který podporuje osobní růst a skupinové žerty.

Co nám o sobě Tom prozradil:

1) Jakým tématům se při rozvoji lidí věnuješ? 

V první řadě je to generování většího povědomí o sobě: kdo jsem? Proč dělám to, co dělám a jak to dělám? Jaká část mých osobních a profesních návyků přispívá k dalšímu mému růstu a která jej brzdí? Odtud můžeme pracovat na rozvoji vědomých návyků, které jsou v souladu s vlastními hodnotami a ambicemi. Poznání sebe sama je klíčem k růstu! 

2) Co tě v životě ovlivnilo a jak se to projevuje ve tvé práci? 

Meditace, práce s energií a transpersonální psychologie hrály hlavní roli při vytváření lidské bytosti, kterou jsem dnes. Tyto aspekty bez problémů integruji do svých workshopů, kdykoli se naskytne příležitost a skupina tyto exkurze vítá. Ukázat, že v realitě je více, než se na první pohled zdá, a pochopení vlastní role a odpovědnosti při spoluvytváření této reality jsou zásadní. 

3) Proč pracujete pro humancraft? 

Práce s lidským uměním mě velmi baví kvůli praktickým zkušenostem  a příležitostem sdílet naši vizi a poslání na místech, kde to má dopad. 

4) Co byla dosud tvá největší výzva při rozvoji druhých? 

Největší výzvou je rozpoznat, kde končí moje odpovědnost, a důvěřovat, že účastníci si svůj proces růstu vezmou za svůj, i když to není vždy na první pohled vidět. Každé školení je proces 50 na 50: jdu na 100 % se svou 50% odpovědností za školení a každý účastník má zbývajících 50 % v tom, že vlastní proces učení a co nejlépe využívá to, co nabízím.