SalesQuest
Jak vypadá svět obchodu po roce plném změn?
Jak vypadá svět obchodu po roce plném změn? Jak probíhá transformace B2B a B2C do online světa?
Tyto a další otázky si budeme klást a odpovídat. Opět přizveme zajímavé hosty, kteří s námi nasdílí, jak na to jdou v jejich firmách a organizacích…
3 online setkání
SalesQuest
zdarma
3 × 1,5 hodiny
(14:00–15:00)
Jak pozitivně rozvíjet nastavení mysli obchodníků
30. dubna 2021 - online - 13:30 - 15:00 hod
Jak aktuálně vypadá mentální odolnost našich obchodníků. Jaké strategie volí pro to, aby byli výkonní a motivovaní a také, co můžeme udělat pro jejich podporu.
Někteří lidé se od pracovních úkolů odpojili a řeší své domácí starosti. Jiným naopak hrozí syndrom vyhoření, protože se nedokáží odpoutat od práce. Většina z nich je vyčerpaná schůzkami v online a chybí jim vyběhnout za svými zákazníky do terénu. V některých odvětvích se navíc potýkají s prudkým poklesem businessu a obchodníci tak často žijí v obavách o svou práci a jsou v permanentním stresu. A nejen tyto aspekty budeme společně probírat, vzájemně si sdílet a hledat inspiraci.
Naši hosté:
Jak nyní vypadá jejich business a jakým novým výzvám musí čelit? Jak se vypořádávají s tím, že luxusní kadeřnictví, klíčoví obchodní partneři KAO, jsou zavřená? Či jak nyní vypadá zájem spotřebitelů o ekologické produkty nebo to byl jen boom v době ekonomického blahobytu? Už Nietszche prohlásil, co vás nezabije, to vás posílí. Platí to i tady?
Jak vést, vzdělávat a rozvíjet obchodní tým na dálku?
28. května - online - 13:30 - 15:00 hodin
Zblízka se podíváme na nové kompetence vyžadované od našich obchodních týmů a jak je v jejich rozvoji můžeme podpořit. Aktuálně jsou často skloňované jako zcela nutné digitální dovednosti, vysoká míra emoční inteligence a schopnost budovat vztahy s obchodními partnery na dálku.
Náš host:

Petr Černý
Ředitel obchodu a marketingu Bohemia Sekt

Michal Brzobohatý
Sales Director
British American Tobacco
Jak se naši hosté konkrétně věnují rozvoji svého sales týmu? Co nového se jejich obchodní týmy potřebovaly naučit, aby mohly být úspěšnými? Rezignovali nebo spíš vidí v aktuální době příležitosti, které se rozhodli využít? Jakou podobnost můžeme najít ve světě pilulek a bublinek?
Jak na dálku posilovat vztah a důvěru se zákazníky?
28. června - online - 14:00 - 15:00 hodin
Před Covidem byli obchodní zástupci zvyklí být v terénu, v úzkém kontaktu se svými zákazníky. Nicméně dnešní doba už tomu dávno nenahrává a je potřebné naše vztahy s klienty budovat jiným způsobem.
Více vzrůstá důležitost pochopení skutečných potřeb a problémů, s kterými se naši klienti potýkají a ideálně jim podat pomocnou ruku. Schopnost hledání společných řešení, možná krátkodobě nevýhodných, ale dlouhodobě nám možná zachrání obchodního partnera. Pojďme nasdílet vzájemně zkušenosti, co funguje i co v praxi selhává. Například tolik doporučované online neformální setkání s našimi klienty narazilo na velký nezájem. Tak co tedy funguje? My řekneme, vy řeknete a společně budeme chytřejší
Naši hosté:

Miloš Myšička
Head of KAM & Regional sales
LMC

Petr Havlíček
Regional Premium Spirit Director
Coca Cola Hellenic
Průvodci setkání obchodnické komunity SalesQuest:

Jana Křížková
trenér, konzultant a facilitátor společnosti humancraft

Petr Moravec
partner, head trenér a konzultant společnosti humancraft
Registrujte se na online setkání SalesQuest: