Sales café #18
Obchodničina není pro každého, říká Roman Vilkus ze SEB group.
Host
Téma dílu
S Romanem jsme důkladně probrali podobnost i rozdíly businessů FMCG, tedy rychloobrátky a technické spotřební zboží. Roman navíc nabídnul i pár praktických tipů , jak se stát dobrým obchodníkem a vzhledem k jeho mnoha letům v businessu a marketingu bych mu věřila.
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.