Sales café #7
Jak na efektivní spolupráci mezi odděleními sale – trade marketing – marketing v takovém gigantu jako je Nestle, sdílí Martin Myšička
Host
Téma dílu
Martin Myšička, aktuálně šéf Nestle marketingového oddělení značek Starbucks a Nescafé Dolce Gusto, si za 14 let v Nestle vyzkoušel pozice v obchodním oddělení, trade marketingu i marketingu. Díky tomu si uvědomuje, jak je důležité, aby tato oddělení táhla za jeden provaz i třeba přes rozdílnost svých KPIs. To, jak na to jdou u nich ve firmě, nám odhalil ve našem rozhovoru.
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.