Sales café #7

PODCAST

28. března 2022

Online

Jak na efektivní spolupráci mezi odděleními sale – trade marketing – marketing v takovém gigantu jako je Nestle, sdílí Martin Myšička

Host

Martin Myšička

Manager marketingové oddělení značek Starbucks a Nescafé Dolce Gusto

Téma dílu

Martin Myšička, aktuálně šéf Nestle marketingového oddělení značek Starbucks a Nescafé Dolce Gusto, si za 14 let v Nestle vyzkoušel pozice v obchodním oddělení, trade marketingu i marketingu. Díky tomu si uvědomuje, jak je důležité, aby tato oddělení táhla za jeden provaz i třeba přes rozdílnost svých KPIs. To, jak na to jdou u nich ve firmě, nám odhalil ve našem rozhovoru.

Poslouchejte na

Audioboom

Spotify

Apple
podcast

Google
podcast

Castbox

Průvodce
podcastem
Sales café

Jana Křížková

Trenér, konzultant, facilitátor

Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.