Gaminar - online hry jako prostředek rozvoje
Tentokrát se podíváme na to, jak se dají okořenit online školení či workshopy (ale i ty naživo!) pomocí bite-size gamifikovaného přístupu, který přináší nejen zábavu a aktivní zapojení, ale podporuje i proces učení se a který se zabývá klíčovými firemními tématy:
-
komunikace
-
plánování
-
strategické rozhodování
-
spolupráce...
Průvodce
Inspirofestem
Bea Brosková
Partner, Visual facilitator and recorder, trenér
Bea se k humancraftu připojila nejdříve v roli relationship managera, ale brzy se díky své vášni pro osobní rozvoj a vizualizaci dostala do role trenéra, facilitátora a „vizuálního zaznamenávače“. Do své práce vkládá srdce a spoustu energie, které jsou často nakažlivé i pro všechny kolem. V humancraftu se podílí i na našem interním rozvoji. Bea je také jedním ze zakládajících členů evropské profesní organizace sdružující tzv. „visual practitioners“.
Barbora Malinovská
Trenér, konzultant
Bára 8 let vedla týmy v neziskovém prostředí i korporaci. V ní působila v oddělení nákupu na pozicích od strategické nákupčí přes trenérku digitalizace nákupních procesů po manažerku oddělení zajišťujícího vztahy a vyjednávání s dodavateli po celém světě. Mimo to má zkušenosti s řízením mezinárodních digitalizačních projektů.
Baví ji propojovat rozvoj lidí, měkké dovednosti a digitální nástroje. Věří, že právě jejich propojení vede k efektivnímu využití lidských i dalších zdrojů. Proto své zkušenosti předává ostatním při školeních, konzultacích nebo jako koučka a mentorka.