Jak rozvojem měnit životy
Firemní rozvojové programy trpí známými neduhy.
Patří mezi ně problém s ochotou učit se něco nového a pak to využívat v praxi. Někdy se také rozvoj nesoustředí na ty kompetence, které v práci přinesou největší výsledek a rozvojové programy nejsou zaměřeny na změnu rutiny. A hlavně také nejsou zaměřeny na přínos pro byznys a podle toho vyhodnocovány.
Hosté
Hlavní témata inspirofestu
Na humancraft Inspirofestu jsme se podívali, jak se s těmito neduhy vypořádat a jak využít rozvoj k zužitkování toho nejcennějšího aktiva, které každá firma má – svých lidí. Podívali jsme se na aktuální data z českého firemního vzdělávání – jaké jsou problémy a příležitosti k inspiraci. Získali jsme inspiraci z jazykové školy – jak rozvíjejí vnitřní motivaci svých studentů se nejen účastnit, ale skutečně se nové znalosti naučit a používat. Poslechli jsme si silný příběh rozvojového systému pro děti s cystickou fibrózou – jak pomáhají dětem převzít zodpovědnost a vybudovat si návyky, které jim výrazně prodlouží život. Podívali jsme se také na to, jak obohatit typické firemní rozvojové programy, aby přinesly skutečnou změnu. Ukázali jsme Vám praktickou ukázku micro-learningové aplikace, která pomáhá po tréninku budovat nový návyk.
Záznam z akce
Průvodci
Inspirofestem
Standa Tichý
Partner, key account manager, trenér, konzultant
Standa se k spoluzakladatelům firmy přidal v roce 2004 a kromě obchodníka, trenéra a konzultanta si na pár let střihnul i roli Managing Directora. Dnes Standa v humancraftu nejraději připravuje a rozjíždí rozvojové programy s hmatatelným přínosem pro byznys. Je také členem Maturity Institute, který pomáhá firmám s měřením a rozvojem nehmatatelné oblasti firemní kultury a lidského kapitálu.
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.