Sales café #16

PODCAST

02. srpna 2022

Online

Změnili jsme náš go to market model - z universálního přístupu na více zaměřený na jednotlivé segmenty a jejich specifické potřeby, říká Honza Raszka Country manažer Grohe.

Host

Jan Raszka

Country manager Grohe

Téma dílu

S Honzou jsme detailně probrali aktuální GROHE obchodní strategii. Velkou část jejich businessu tvoří pochopení potřeb klienta a je jasné, že developer může chtít něco jiného než architekt a možná něco dalšího bude chtít koncový uživatel - a to vše obchodní zástupce musí odhalit. Jeden z klíčových Grohe USP je inovativnost či v poslední době tolik skloňovaná udržitelnost, úspora vody nebo cirkulární ekonomika a to jsou oblasti, kde Grohe má velmi silné portfolio. 

Poslouchejte na

Audioboom

Spotify

Apple
podcast

Google
podcast

Castbox

Průvodce
podcastem
Sales café

Jana Křížková

Trenér, konzultant, facilitátor

Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.