Sales café #16
Změnili jsme náš go to market model - z universálního přístupu na více zaměřený na jednotlivé segmenty a jejich specifické potřeby, říká Honza Raszka Country manažer Grohe.
Host
Téma dílu
S Honzou jsme detailně probrali aktuální GROHE obchodní strategii. Velkou část jejich businessu tvoří pochopení potřeb klienta a je jasné, že developer může chtít něco jiného než architekt a možná něco dalšího bude chtít koncový uživatel - a to vše obchodní zástupce musí odhalit. Jeden z klíčových Grohe USP je inovativnost či v poslední době tolik skloňovaná udržitelnost, úspora vody nebo cirkulární ekonomika a to jsou oblasti, kde Grohe má velmi silné portfolio.
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.