Sales café #39
Udáváme trendy, říká sales director firmy Jaegermeister Přemek Totzauer
Host
Téma dílu
S Přemkem jsme probrali, jak se kategorie tvrdého alkoholu za poslední 3 roky změnila i to, jak to vidí do budoucna. Podívali jsme se na to , jaké výhody a výzvy přináší spojení více značek - Jaegermeister totiž není jedinou značkou v portfoliu, dále firma zajišťuje distribuci třeba značkám Metaxa, Grants nebo Tullamore DEW. Spojení více značek dává větší vyjednávací sílu i přinese zákazníkům širší nabídku značek, na druhou stranu to přináší výzvu v podobě komplexnosti a komplikovanosti některých procesů. A teprve až když jsou splněna všechny očekávání a business cíle všech 3 vlastníků, tak je spokojen i Přemek :-).
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.