Sales café #45

PODCAST

11. 9. 2023

Online

K loajalitě musíme dát klientovi důvod, je přesvědčen Ladislav Bodyn, obchodní ředitel iNetPrint.

Host

Ladislav Bodyn

Obchodní ředitel firmy iNetPrint

Téma dílu

  • jak se stát jedničkou na trhu 🥇

  • jak na budování loajality zákazníků 💚

  • co je skutečná udržitelnost i to, zda jsou zákazníci ochotni za udržitelné produkty zaplatit💵

Poslouchejte na

Audioboom

Spotify

Apple
podcast

Google
podcast

Castbox

Průvodce
podcastem
Sales café

Jana Křížková

Trenér, konzultant, facilitátor

Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.