Sales café #45
K loajalitě musíme dát klientovi důvod, je přesvědčen Ladislav Bodyn, obchodní ředitel iNetPrint.
Host
Téma dílu
-
jak se stát jedničkou na trhu 🥇
-
jak na budování loajality zákazníků 💚
-
co je skutečná udržitelnost i to, zda jsou zákazníci ochotni za udržitelné produkty zaplatit💵
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.