Sales café #46

PODCAST

25. 9. 2023

Online

Jak můžeme pohledem do lidského podvědomí ovlivnit náš business a kvalitu reklamy, vysvětluje Hanka Kloučková, ředitelka inovační firmy Confess.

Host

Hana Kloučková

Ředitelksa inovační firmy Confess

Téma dílu

  • jak se měří skutečné spotřebitelské chování a tím skutečným myslím, na základě toho, co se děje v mozku a ne, co jsme potom si zracionalizovala

  • jak snadno se shání dobrovolníci na měření podvědomí a jaký výzkumný proces a tým za tím stojí

  • konkrétní příklady, kdy doporučení z výzkumu firmám fakt pomohly

Poslouchejte na

Audioboom

Spotify

Apple
podcast

Google
podcast

Castbox

Průvodce
podcastem
Sales café

Jana Křížková

Trenér, konzultant, facilitátor

Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.