Sales café #46
Jak můžeme pohledem do lidského podvědomí ovlivnit náš business a kvalitu reklamy, vysvětluje Hanka Kloučková, ředitelka inovační firmy Confess.
Host
Téma dílu
-
jak se měří skutečné spotřebitelské chování a tím skutečným myslím, na základě toho, co se děje v mozku a ne, co jsme potom si zracionalizovala
-
jak snadno se shání dobrovolníci na měření podvědomí a jaký výzkumný proces a tým za tím stojí
-
konkrétní příklady, kdy doporučení z výzkumu firmám fakt pomohly
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.