Sales café #53
Prodej přes marketplace je téměř vždy čistý incremental, má ověřeno Gabo Kalapoš ze Sales Connect.
Host
Téma dílu
Gabriel s Janou se v tomto dílě věnovali velmi aktuálnímu a diskutovanému tématu: online marketplacům, tedy virtuálním tržištím, kde dochází k setkání nabídky a poptávky.
Gabo přinesl do rozhovoru hluboký vhled do světa marketplaců, zdůrazňující, že prodej přes tyto kanály může být výrazně ziskový a přinášet čistý incrementální růst. V průběhu rozhovoru vysvětlil důvody, proč by firmy měly využívat marketplace jako nástroj pro rozšíření svého dosahu, a pro koho představují marketplace příležitost k růstu.
Vedli také otevřenou diskuzi o tom, proč někteří podnikatelé stále váhají s využíváním marketplaců a jaké obavy je brzdí. Gabo upozornil i na reálné i potenciální hrozby, které mohou marketplacy představovat, a poskytl posluchačům cenné rady, jak těmto rizikům čelit.
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.