Sales café #56
PR pomáhá budovat důvěryhodnost firmy a tím obchodníkům usnadňuje jejich práci, věří Patricie Šedivá, šéfka komunikace v T-Mobile.
Host
Téma dílu
V tomto díle se Patricie dělí o své bohaté zkušenosti a přináší cenné náhledy na klíčové aspekty komunikace v dnešním podnikatelském světě.
Co se všechno dozvíte?
- Role a odpovědnosti head of communications: hlavní úkoly a výzvy spojené s vedením #komunikace v korporátním prostředí.
- Rozdíly mezi PR a marketingem a jak tyto dvě oblasti spolupracují na budování značky a vztahů s veřejností.
- Plánování a realizace efektivních komunikačních strategií, které podporují firemní cíle a posilují důvěru zákazníků.
- Jak řešit komunikační #krize a zároveň zachovat klid.
Tento rozhovor je pro všechny, kteří se zajímají o marketing, #PR a chtějí získat vhled do efektivní komunikace a fungování mezi zaměstnanci v korporátním prostředí.
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.