Sales café #58
Nákup v ASAHI probíhá na 3 úrovních, vysvětluje Tomáš Veit, šéf nákupního oddělení.
Host
Téma dílu
Mezi hlavní témata patřilo:
- Nákup v Asahi probíhá na třech úrovních. Které úrovně to jsou a proč?
- Co je to strategic partnership model a jak funguje v praxi?
- Musí i gigant, jako je Asahi, čelit vyjednávání, nebo má tak silnou pozici, že si může diktovat podmínky?
Tento podcast je pro všechny, kteří se zajímají o obchodní strategie velkých korporací, nákupní procesy a význam strategických partnerství v praxi.
Poslouchejte na
Průvodce
podcastem
Sales café
Jana Křížková
Trenér, konzultant, facilitátor
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Její specializací jsou praktická cvičení a zážitková forma vzdělávání. Navíc externě spolupracuje s VŠE, kde ji baví a inspirují názory studentů.