Employee engagement

Pojem "employee engagement" můžeme posledních pár let vidět téměř na každém roku. To, co se za pojmem skrývá, ale není žádná magie - jde o spojení toho, co se lídři v oblasti vedení lidí od dob průmyslové revoluce naučili, s tím, co už dávno znají psychologové zkoumající motivaci. O co tedy jde a jak to využít?

Existují dva motory, které v sobě má každý z nás a které nás pohání (nejen) v práci. Palivem toho prvního jsou vnější věci - jako odměny, tresty, zkrátka něco, co nezávisí na nás. Když to přestaneme dostávat, motor zhasne. Druhý motor je naopak poháněn zdroji, které máme uvnitř sebe: Jsou to potřeby, hodnoty a ideály, za jejichž naplněním jdeme stále, sami od sebe. Druhý motor je naše motivace.

Employee engagement zkoumá, co je zdrojem motivace lidí v práci a dává praktická doporučení, jak změnit podmínky v práci a přístup k lidem tak, aby jejich motorem byla jejich vlastní motivace - to vše na míru a s měřitelným dopadem. Věděli jste, že podle Gallupu mají společnosti, které se v průzkumech engagementu umístily mezi nejlepšími 25%, o téměř 50% menší fluktuaci oproti těm, které se v průzkumech dostaly mezi 25% nejslabších? Podstatné rozdíly panují také v ziskovosti, produktivitě nebo třeba v počtu pracovních úrazů.

K rozhodnutí, zda se engagementu věnovat, pomůže i odpověď na jednoduchou otázku: Chcete pracovat ve firmě, kde lidé (včetně vás) dělají, protože chtějí - nebo tam, kde dělat musí?

Kontaktujte nás

Rádi Vám budeme užiteční. Napište nám, s čím Vám můžeme pomoci. Ozveme se Vám zpět. Děkujeme.

E  hello@humancraft.cz
T  +420 777 023 503