SalesQuest

SalesQuest

Jak pozitivně rozvíjet nastavení mysli obchodníků

Máme za sebou první z celkem tří online setkání profesionálů ze světa businessu. Hlavním tématem bylo, jakým způsobem můžeme pozitivně rozvíjet nastavení mysli obchodníků, pro které současná situace je často diametrálně odlišná od osobní schůzek, na které byli zvyklí. Jak vypadá svět obchodu po roce plném změn a jak probíhá transformace B2B a B2C do online světa?

Někteří lidé se od pracovních úkolů odpojili a řeší své domácí starosti. Jiným naopak hrozí syndrom vyhoření, protože se nedokáží odpoutat od práce. Většina z nich je vyčerpaná schůzkami v online a chybí jim vyběhnout za svými zákazníky do terénu. V některých odvětvích se navíc potýkají s prudkým poklesem businessu a obchodníci tak často žijí v obavách o svou práci a jsou v permanentním stresu. V průběhu SalesQuestu jsme si ukázali, co všechno teď obchodníci musí dělat jinak.

V průběhu online SalesQuestu jsem si v malých skupinkách sdíleli nápady a zkušenosti a odpovídali na 2 otázky:

  • Jaké výzvy vaše lidi čekají v následujícím období?
  • Jak s nimi můžeme pracovat?

Na ty nejčastější odpovědi se můžete podívat:

Nechcete propást další zprávy od nás? Nechte nám na sebe kontakt a dáme vám vědět.

U nás je váš e-mail v bezpečí. Přečtěte si
Podmínky zpracování osobních údajů.

Naše kolegyně Míša současně vytvořila grafický záznam z rozhovoru s hosty: Michalem Kosem (General Manager ve společnosti KAO Corporation) a Rosťou Brzobohatým (CEO ve společnosti Tierra Verde). Ty nejdůležitější informace najdete na obrázku:

Doporučujeme si ale poslechnout rozhovor celý. Michal Kos například nasdílel, co dělali ve chvíli, kdy ze dne na den zavřeli kadeřnictví a jejich prodej se zastavil. Rosťa nám mimo jiné prozradil, zda je ekologie jen pozlátko v době ekonomického blahobytu nebo se chováme ekologicky kdykoliv a kdekoliv.

Budeme rádi, když odkaz nasdílíte i kolegům, kterým by toto téma mohlo být užitečné a rádi Vás uvidíme na příštím setkání. 28.5. se budeme věnovat tématu: Jak vést, vzdělávat a rozvíjet obchodní tým na dálku a při třetím setkání 18.6. budeme společně diskutovat Jak na dálku posilovat vztah a důvěru se zákazníky. 

Co Vy? Přidáte se k nám příště také? Sledujte náš web nebo LinkedIn, ať Vám neuniknou žádné aktuální informace. Těšíme se na příští setkání!