Prodáváme zážitek, nejen pivo: business přístup Tomáše Mráze, obchodního ředitele Plzeňského Prazdroje
Nová epizoda Sales Café přináší rozhovor s Tomášem Mrázem, obchodním ředitelem Plzeňského Prazdroje. Společně s Janou Křížkovou otevírají téma současných trendů v pivní kategorii, měnícího se chování spotřebitelů i toho, jak se tradiční značka dokáže přizpůsobovat rychle se vyvíjejícímu trhu.
V rozhovoru zazní:
- jaké trendy dnes ovlivňují pivní kategorii, od doznívajícího dopadu covidu až po geopolitické a ekonomické vlivy,
- jak Prazdroj zpětně hodnotí rozhodnutí odejít z podkategorie piv balených v plastu a zda by dnes volili stejně,
- jak firma pracuje s digitalizací, automatizací a moderními nástroji,
- jak probíhá digitalizace i na straně jejich zákazníků – restaurací a hospod.
Pusťte si tuto epizodu.👇🏼
Spotify:
No items found.

